ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

برای فاطمه

برای فاطمه عزیز

عزیز دلم یادته میاد حرفامونو ؟دنیامونو؟

 یادته یه بار حسابی گرم صحبت بودیم و به کسی که گفت اینقدر غیبت نکنین گفتی ما دنیای خودمونو داریم و این دنیا اونقدر بزرگه که دیگه وقتی نمی مونه واسه بقیه بقیه ای که این دنیا رو نمی شناسنو درکش نمی کنن؟

حالا چی شده یعنی فراموشش کردی یا منو توش تنها گذاشتی ؟

یعنی دنیامونم دادی یعنی رفت؟

 تموم شده ؟

فاطمه شاید جالب نباشه اینو بگم ولی تو اصلن حق نداری سهم همه رو بدی به یه نفر نباید یه غریبه واسه بقیه آشناهات بیادو همه رو یه جورایی پرت کنه بیرون می دونم الان می گی دارم اشتباه می کنم اصلن موضوع جور دیگس ولی خوب اینم یه جنبشه دیگه سهم بقیه کم شده قبول نداری؟ اگه همه هنوز سرجای خودشون باشن که عالیه ...

من میام به خاطر دنیامون

من میام به خاطره سهم بقیه

...

می دونم که اصل اومدنم واسه اینه که یه سهم کوچیکم واسه تو بگیریم ازین دنیا میام به خاطر تو می دونم خسته شدی از بس همه چی روقسمت کردی واسه خودت نگه نداشتی می دونم اونقدر بخشیدی که ...

...

اینجا غریبیم می کنه

 ...

نه فاطمه واسه دنیامون نمیام واسه سهم بقیه هم نمیام میام واسه تو فقط همین

همین و بس

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد