ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

کودکی

به یاد روزای خوب کودکی که...

 

mother-child-photo-2.jpg

 

سال های کودکی                                                             

دل ز غصه دور بود

ماهی خیال من                                                                           

حوضش از بلور بود

یک درخت سبز بود

زیر سقف آسمان

من به گاهواره ای

گربه ای کنار آن

ناگهان شبی بلند

از سرم عبور کرد

بند گاهواره را

تاب داد و دور کرد

خواب سبز کودکی

زرد و غم انگیز شد

برگ ها چو ریختند

شکل او پاییز شد...

برگ های خسته را

دسته دسته باد برد

غصه های خوب را

مادرم ز یاد برد

سال ها گذشته باز

حوض خالی- آب نیست

گاهواره ام کجاست؟

خواب هست و تاب نیست

شاعرشو نمی دونم ولی خواننده این ترانه کوروش یغماییه

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ http://crazyfrog.blogsky.com

همیشه با منی
مثل کلید گنجینه ی خاطراتم
ـ در عصر ظهور گاو صندوق ـ
و عشق
یعنی
همین:
همیشه با منی
مثل…

وحید سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.arinoos.com

سلام
خیلی بده که شاعر آثار قدیمی رو سخت می شه شناخت.
من با (( رجوع به دفتر شعر قدیمی)) آپ کردم ممنون می شم اگه سر بزنی.

روزبه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.arinoos.com

من با ((offline)) آپ کردم
خوشحال میشم بیای
شعری که نوشتی خیلی زیباست
منم مثل تو شاعرشو نمی شناسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد