ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

سلام

خیلی وقتا فکر می کنم به این که من چه جوریم؟ یه جورایی به خودمم شک می کنم ! به آرزوهام که چقدر واقعین! آدمای دور و برم و این من واقعن کجام و دارم چیکار می کنم؟ یعنی واقعن همینی که من توشم الان خود زندگیه؟ به همین سادگی و پیچیدگی؟ سختی و آسونی؟

بعضی وقتا می گم خب من که زیاد حرف نمی زنم ٬نه این که آدم کم حرفی باشم نه ولی حرفای که باید زد حرفایی که اونقدر نگهشون داشتم که حالا دیگه بیشتر وقتا از سر خسیسی که دیگه خرجشون نمی کنم یه جورایی حیفم میاد. خنده دارخ ولی واقعیه! بعد با خودم می گم آخه عزیز من با این حرف نزدنات ٬ با این ... چه جوری انتظار داری که دور و بریات بشناسنت که تو چه جوری ای

حالا من موندم که من چه جوریم؟          

                                                                             

     

  

نظرات 4 + ارسال نظر
سروش پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ

کافیه خودت باشی

امیر جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.bikasan.blogsky.com

راستی...!!!

چرا دلت گرفته ..؟

فاطمه شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://crazyfrog.blogsky.com

تا به حال

کسی به تو گفته است:

چه خوب است که زنده هستی

در آن سوی شهر؟

کسی به تو گفته است؟

روزبه شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.arinoos.com

برای اینکه دور و بری هات بشناسنت لازم نیست زیاد حرف بزنی.
ماهی چند تا جمله بگی کافیه.مهم اینه که بدونی چی رو به کی بگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد