ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

برای نیره عزیزم

سلام

سلام نیره جان

نیره نمی دونم چی بگم فقط می دونم وقتایی که حس می کنم تو ازم دلخوری زندگیم اونقدر تاریک می شه که من از کمی نور دارم خفه می شم نیره اینجا یه اتفاق بود واسه من قرار نبود باشه قرار نبود کسی بدونه گفته بودم... درسته نیره جان تو کسی نیستی تو جزیی از زندگی من شدی برای همیشه تودیگه مثل نور آفتاب می مونی که خودت اگه نخوای هم احساست می کنم و روشنم می کنی زندگیم را چراغان کردی می فهمی نیره اهلیم کرده ای نگیر اینو ازم نذار ستاره ها خاموش بشن حالا که من اینجا توی آخر دنیا تنهای تنهای تنهام...

دیگر نه کلمه می گویم نه سخن را یاری بیان است فقط بدان همیشه بدان نیره تو...

 

آره دیگه حس می کنم حتی اینم کمه دیگه راضیم نمی کنه که بگم:

 

 

             گل بنفشه پنج پر

              

                          غلطیده در لیوان شیشه ای

                      

                                             آب هست...

                          

                                                هوا هست...

                                       

                                        اما دلم برایت تنگ شده است...

 

 

 

 

آره دیگه نمی تونه برسونه بهت حرفمو که تو که نباشی دیگر چه آبی و با بودن حس حضور تو گفته بودم بهت نیره همین حسی که تو هستی دیگر چه نیاز ...

بمان نیره

بمان برای من

...

 

نظرات 6 + ارسال نظر
... یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

خوش به حال نیره

نقطه سر خط یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام ...
گفتم که مسئله ای نیست ...
حتی دیگه نمی گم عادت کردم ...
چون نکردم ، اگه عادت کرده بودم بهم بر نمی خورد ... اگه عادت کرده بودم ناراحت نمی شدم ... حتی چیزی هم نمی گفتم ...
پس باش تا باشیم ...
یا علی

فاطمه یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:49 ب.ظ http://crazyfrog.blogsky.com

ما هیچ...
ما نگاه...
ما...

اشکان دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://shiraz-car.blogfa.com

salam dooste aziz omidvaram hamishe khob bashin dooste aziz mikhastam beporsam dokhtar hastin ya na ke vase adab va ehteram goftam banoo hastin??? ghasde ino nadahstam ke begam senetoon balast shad va pirooz sarzende bashin arezooye behtarinharo baratoon daram ashk_esi@yahoo inam id bande haghir hast doost dashtin add konid mer30 bye

روزبه دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.arinoos.com

این نیره کیه که دل بزرگ تو رو اینجوری برده؟!

محسن سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://dailypix.blogsky.com

سلام . مرسی که به من لینک دادی . بزودی جبران می کنم . بازم منتظر دیدنت هستم . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد