ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

وای از آن خیال زخمی ات


بوی اسب می دهی
بوی شیهه، بوی دشت
بوی آن سوار را
او که رفت و هیچ وقت برنگشت

شیهه می کشد دلت
باد می شود
می وزد چهار نعل
سنگ و صخره زیر پای تو
شاد می شود
می دود چهار نعل

یال زخمی ات
شبیه آبشار
روی شانه های کوه ریخته
وای از آن خیال زخمی ات
تا کجای آسمان گریخته

روی کوه های پر غرور
روی خاک ِ دره های دور
دستخط وحشی تو مانده است
رفته ای و ردپای خونی تو را
هیچ کس به جز خدا نخوانده است

 

 

عرفان نظرآهاری

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد هادی شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:25 ب.ظ http://dastanekotah.blogsky.com

سلام بر شما بلاگ اسکایی عزیز

ممنون که به من سر زدی

این تخصص منه در متن نویسی به زبان ادبی نا ساده

و البته میدونم که اکثر مردم متون ساده رو دوست دارن

ولی خودم دوست دارم که یه همچین نوشته هایی هم در وبم داشته

باشم

در مورد انجمن هنوز خبر زیادی نشده ولی من خودم به شخصه موسس

این انجمن خواهم بود و به کمک اعضا این وب رو مینویسیم

شما هم میتونی عضو بشی

به خودم بگو چون من منتظر جواب دیگرانم چون این وبلاگ به نویسندگان

زیادی احتیاج داره که حد اکثر هر سه روز یه بار به روز بشه

و مطلب دیگه موض

نیره یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام
حرفی ندارم ... منتظر جوابتم که نمی دی

روزبه دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

فقط اینکه زیبا بود
و البته یه ذره تلخ....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد