ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

قول می دهم که آسمان شوم

 

 

مثل نامه ای ولی
توی هیچ پاکتی
جا نمی شوی

 

جعبه جواهری
قفل نیستی ولی
وا نمی شوی

 

مثل میوه خواستم بچینمت
میوه نیستی ستاره ای
از درخت آسمان جدا نمی شوی


من تلاش می کنم بگیرمت
طعمه می شوم ولی
تو نهنگ می شوی
مثل کرم کوچکی مرا
تند و تیز می خوری
تور می شوم
ماهی زرنگ حوض می شوی
لیز می خوری

آفتاب را نمی شود
توی کیسه ای
جمع کرد و برد


ابر را نمی شود
مثل کهنه ای
توی مشت خود فشرد
آفتاب
توی آسمان
آفتاب می شود
ابرهم بدون آسمان فقط
چند قطره آب می شود

پس تو ابر باش و آفتاب
قول می دهم که آسمان شوم
یک کمی ستاره روی صورتم بپاش
سعی می کنم شبیه کهکشان شوم


شکل نوری و شبیه باد
توی هیچ چیز جا نمی شوی
تو کنار من کنار او ولی
تو تویی و هیچ وقت
ما نمی شوی

 

 

 

عرفان نظرآهاری           

نظرات 7 + ارسال نظر
پوریا پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ب.ظ http://irantanz.iranblog.com

______________@@@_____@___________________
________@@@@@________@@@@@____________
_______@@@@_____سلام گلم ___@@@@@_______
_______@@@@________@@___@@@@@@@_____
_______@@@________@@_____@@@@@@@____
________@@___________@@__@@@______@@__
________@@____________@@@__________@@___
__________@@________________________@@____
____@@@@@@_____خوبی عزیز __________@@___
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@_
__@@____________منتظر حضور برفیت_______@@__
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@__
_@@____________ هستــــــــم ___@@@@@___
_@@@___________@@@@@@@______@@_____
__@@@@__________@@@@__________@@____
____@@@@@@_______________________@@__
_________@@__________________________@@_
________@@___________@@___________@@__
________@@@________@@@@@@@@@@@__
_________@@@_____@@@_@@@@@@@____
__________@@@@@@@____________________
___________@@@@@_@___________________
____________________@______________
____________________@________________
_____________________@_____________
______________________@_______________
______________________@____@@@_____
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
سلام
امیدوارم حالت خوب باشه
شرمنده یه مدت نبودم
امیدوارم منو هنوز هم دوست داشته باشی
من لینکت کردم
خدانگهدار[گل]
من همون پوریای بی معرفت وبلاگه love2love هستم

مهدی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://mati.blogsky.com

جالب بود مثل قبلی ها
همه دوست داریم آسمان باشیم برای خورشید و ماه مون
تا این فرستو بدست می آریم قیامت می شه و روز و شب یکی می شن

نیره شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام خانومی ...
نقطه سر خط به روز شد
منتظرتم
یا علی

علی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://adams.blogsky.com/

سلام دوست خوبم . ممنونم که به من سر زدی . متن زیبایی نوشتی . خیلی زیبااااااااااااااااااااااااااااا .

بید مجنون شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

یادم انداختی بهت بگم که ما اگه از هم جدا بشویم من و تو نمیشویم
میشویم هیچ!!!

نیره شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام ...
و من یادمه که روی یه کاغذ قرمز با نقاشی تو و خط من این شعر رو برای بهناز نوشتیم ....
دلم برات تنگ شده بانو ...
مواظب خودت باش
یا علی

روزبه یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
هر چیزی جای خودش قشنگه دیگه
همین که کنارته خیلی خوبه
خوش باشی مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد