ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

می گذرد

سلام

این اصلن گلایه نیست٬ آه و ناله هم نیست... هیچی نیست. من تنها نیستم کلی دوست و آشنا دارم .کلی آدم خوب و مهربون هست دور و برم که اگه نبودن... وای تصورش هم نمی تونم کنم

ولی...

ولی گاهی این تنهاییم خفه ام می کنه انگار و حسرت داشتن یکی که بشه یه لحظه٬ فقط برای یه لحظه کنارش آروم گرفت٬ انقدر تو جونم دست و پا می زنه و می کوبونه خودش رو توی دلم به این ور و اون ور که برای خودم هم دلتنگ می شم

انگار انتظار زیادیه که بتونی یکی رو پیدا کنی که بفهمیش و اونم یه ذره٬ فقط یه کم تو رو باور داشته باشه...

تنها دلخوشیم اینه انگار:........................می گذرد

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ http://adams.blogsky.com

سلام .
خدا نکنه انسانهای پاک دلشون بگیره.
فقط از خدا میخوام که همیشه شاد باشین . ممنونم که به من سر زدین .

مهدی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ http://mati.blogsky.com

همه می خوان این همراهو
ولی خیلی ها وقتی بدستش می آرن دوست دارن دوباره با کاراشون از دستش بدن.
عجله نکن وقتش که برسه خودش قدم هاشو آروم و بی صدا طوری که خودتم نفهمی میزلره توی دلت....

روزبه چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام سما جون
ببخشید که خیلی دیر اومدم
با درسا مشغول بودم
اینایی که گفتی هیچی نیست؟!!!
همه ی ساعات تنهایی و ناراحتی آدم رو میشه تو همین چند تا جمله ی تو خلاصه کرد!
عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد