ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

سلام 

 

داره خاک می خوره اینجا حسابی  

تقصیر منم نیست 

نظرات 3 + ارسال نظر
shiva یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ب.ظ http://hivana.blogsky.com

وسیع باش
و تنها
وسربه زیر
و سخت...!

... دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ

taghsire hichki nis age tahna moondim eine vasayele khoone khak mikhorim o shodim ye ax to ye album shayadam kamtar...eshkal nadare inam ye ghesmate zendegie dige faghat kash mishod kari kard

روزبه دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.ati819.blogfa.com

سلام رفیق
اومدم گردگیری.اول شدم؟؟؟؟دیگه خاک نمیخوره.خودم هر روز میام برات گردگیریش میکنم.
من با یه وبلاگ جدید برگشتم.خوشحال میشم یه سر بزنی و لینکم کنی.شما قبلا لینک شدی.
با نام "آیینه ی من" لینکم کن plz
شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد