ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

تازگی

سلام

دوباره سلام

خوب من بالاخره بازم برگشتم امسال عید برای من خیلی زود شروع شد و دیر تموم... یه تعطیلات حسابی بود ولی الان من موندم و کلی کار انجام نداده  و شاید عقب مونده ولی خوب نو شدن سال روزها و طبیعت به آدمام  انرژی می ده حتی! جوونه درختا و گلا رو که می دیدم همش می گفتم خوش به حالشون چه با شکوه و چه زیبا

 

 

کاش آدمام می تونستن زمستونو پشت سر بذارن هرچند سخت و دوباره بشن پر از گلای قشنگ کاش می تونستن دوباره حیات رو جاری کنن تو شاخه های خشکیده وجودشون و دوباره یه نفس عمیق بکشن اندازه تموم زندگی...

 


جا داره اینجا از همه دوستایی که تو این مدت بهم سرزدن و من نبودم تشکر و یه کمی هم عذرخواهی کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.arinoos.com

سلام
خوبی؟
امیدوارم تعطیلات بهت خوش گذشته باشه
تصاویر و نوشته ی زیبایی رو انتخاب کردی
یعنی می شه آدما از زمستان بگذرند و به بهار برسند؟
ممنون که خبرم کردی
فعلا...

فرشاد پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.farpic.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ دنیای خودرو به روز شد.ببین نظر هم بده.ممنون

نیره پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ب.ظ

سللللللللللللللللام دختر گل ... خوبی؟
من آپ کرده بودم ... نیومدی که ...
می دونم سرت شلوغه ... ولی اگه وقت کردی بیا
یه سری سئوالات ....
مواظب خودت باش

ع شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

همه چی به این سادگی نیست...همین...تفاوت هست که مهمه...وهدفه ...و سخته....و شیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد