ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

ـــــ وسیــــــــــع باش... ـــــ

وسیــع باش و تنـــها و سـر به زیــر و سخـــت

آخرین

سلام 

گاهی... 

فردا شاید آخرین کلاس زندگیم باشه. حداقل با این جماعت...! که آخریشه٬ و من دلتنگ می شم حتما واسه همین دیر رفتن سر کلاسا حداقل 

... 

ولی این حس ... نمی دونم چیه.

نظرات 3 + ارسال نظر
... یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ب.ظ

ye roozi gheseha tamoom mishan mesle hamishe mesle ghanooni ke hasto bavaresh nadarim ama kari be bavare ma nadare cheghadr dele adam tang...na inam faramoosh mishe mese hezar chize dige,shayad inam ye ghanoone

نیره چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام
و کلاسهای ما با هم ... چه زود تمام شد ...
خیلی زود ...
دلم برات تنگ شده .... ):
کجایی؟؟؟؟؟

وحید چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
من بلاخره برگشتم.
به خاطر این غیبت طولانی معذرت می خوام.
من منظورت رو از این آپ متوجه نشدم.از نماد استفاده کردی یا همینی که هست؟
راستی من آپم
منتظرتما
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد